Nyheder

Kære medlemmer af FREDERICIA LØBEKLUB og Fredericia Triathlon Team

Så oprandt dagen, hvor salget, af startnumre til Royal Run, er startet. Det bliver spændende at følge, hvordan det udvikler sig. Der er, i skrivende stund, allerede solgt over 8400 startnumre. Det kan blive et fantastisk event med 12.500 deltagere i Fredericias gader.

Vores to klubber er af kommunen blevet spurgt, om vi vil være behjælpelige med arrangementet. Det har vi takket ja til, da der kan være en stor økonomisk gevinst ved at hjælpe med Royal Run.

Det betyder, at vi skal bruge en del frivillige, i dagene op til og på selve dagen, i forbindelse med afviklingen af Royal Run. Her håber vi selvfølgelig på, at så mange som muligt af jer vil være med til at give gæsterne til Royal Run en fantastisk oplevelse.

I løbet af den næste uges tid, skal vi have en overordnet organisation på plads. Det betyder, at vi skal have tre overordnede ansvarlige, for hver deres område, på plads hurtigst muligt. Vi skal bruge:

  • En Løbsansvarlig er den lokale projektansvarlige og det primære bindeled mellem arrangørbyen og Royal Run-sekretariatet. Desuden ansvarlig for samarbejdet mellem kommune og arrangørforening(er).
  • En Løbssekretær står for koordinering af frivillige, Indretning og organisering af område til udlevering af startnumre og deltager T-shirts. Udlevering af startnumre og T-shirts og opnå kendskab til tilmeldingssystemet samt procedurerne i det.
  • En Teknisk ansvarlig, der er ansvarlig for indretning af start- og må område, frivilligkoordinering i start/mål og på ruter, afvikling af starter, udlevering i af forplejning og medaljer i målområdet og affaldshåndtering.

Er du klar på en spændende og udfordrende opgave? Kan du se dig selv tage ansvaret for en af ovenstående opgaver, hvor du kan være med til at gøre en stor forskel, så meld dig under Royal Run fanerne ved at skrive til enten 

Jane flformand@gmail.com eller
Carsten formand@fredericiatriathlonteam.dk

Du er selvfølgeligt også velkommen til at kontakte en af ovenstående for at høre mere om opgaverne som ansvarlige i Royal Run.

Når vi har besat de tre poster ovenfor, går de i gang med at finde de ansvarlige, de skal bruge til de opgaver, der ligger under hvert område.

Vi ser frem til en super spændende opgave. Bestyrelserne håber, at I, som medlemmer, vil bakke op omkring afviklingen af Royal Run, da vi får brug for rigtigt mange dygtige frivillige. 

En god dag til jer derude ønskes I af de to bestyrelser.

Hold i dag
Instagram
Vi takker vore sponsorer