Nyheder

LØB

Løbetræning foregår hele året på nær i ferierne med start fra klublokalet.

Der løbetrænes følgende dage:

Mandag kl. 17.30 – 19.00

Forår/sommer: AT intervaller. Intervaller a´ 1000-2000meter, samlet interval mængde 5-6km. 2-3 minutters pause mellem hvert interval. (Løbecoach: Thomas Bech)

Træningen tilrettelægges så alle kan være med. Der laves løbeteknik øvelser og trænes intervaltræning.

Let øvede: Der løbes 6-8 km. med 5.30-6.00 min./km.
Øvede: Der løbes 12-15 km. med 4.45 – 5.15 min./km. Der laves løbeteknik øvelser og trænes intervaltræning.

Onsdag kl. 17.30

Øvede: Der løbes 12-15 km. med 5.00 – 5.15 min./km. Løbecoach: (Thomas Bech / Jesper Abildgaard)

Lørdag ca. kl. ?

Øvede: OFF BIKE RUN Der løbes 12-15 km. med 5.15 – 5.30 min./km. (Løbecoach: Turnus)

Introvideoer 

Det grundlæggende:

 Korte hurtige skridt:

Hælløftet:

Fodens placering:

 

Vi takker vore sponsorer