KLUBHUSREGLER

Generelt

For at det kan være så rart som muligt at komme i klubhuset sørger husudvalget i samarbejde med medlemmerne for, at inventaret bliver vedligeholdt og udskiftet, og for at der bliver gjort rent. Klubhuset står dog under alle medlemmers beskyttelse, og det påhviler derfor alle at rydde op efter sig, og at være hensynsfulde i brugen af klubhuset. Det er derfor god skik, at efterlade klubhuset i lige så god stand, som man selv gerne vil finde det igen.

Rygning i klubhuset er forbudt.

Cykler må ikke medtages i klubhuset. Disse kan låses ind i depotrummet lige inden for hegnet til stadion.

Entre

Løbe- og cykelsko skal tages af i entreen, alternativt skal man tage overtræk der ligger i entreen på inden man går ind i klubhuset.

Omklædningsrum

Hvis du kommer til at slæbe lidt skidt fra fodtøj eller lignende med ind i omklædningsrummet, så forefindes der en svaber til at feje skidtet væk med. Samme svaber benyttes, hvis gulvet er meget vådt. Glemte sager vil blive lagt i reolen i gangen.

Det er strengt forbudt at medbringe glas eller service i omklædningsrummet eller sauna.

Køkken

Når du bruger glas eller service fra køkkenet skylles det af og sættes i bakkerne på stativet i klublokalet efter brug. ENTEN skylles det og sættes i en af bakkerne, ELLERS vaskes det af med sulfo, tørres af og sættes på plads.

Opholdsrum

Borde og stole sættes på plads efter endt brug, borde tørres om nødvendigt af. Ved brug af bordtennisbordet ryddes op efter brugen. Bordtennisbat og bolde lægges på plads i kassen.

Styrketrænings- og spinninglokale

INGEN ADGANG i dette lokale med udendørs fodtøj. Al vægttræningsudstyr lægges/hænges på plads efter brug. Man SKAL have et håndklæde med på cyklen, når man spinner på spinningcyklerne. Cyklerne tørres, efter brug, af med håndklædet og/eller papir samt rengøringsmiddel i sprøjteflaske, der forefindes i lokalet. Husk også at “nulstille” cyklerne efter brug.

Lån/leje af klubhuset

Klubhuset lånes og lejes generelt IKKE ud. Bestyrelsen kan dog dispensere herfor. Dette kunne være i forbindelse med triathlon- eller sponsorrelaterede aktiviteter, der så vidt muligt ikke kolliderer med træningen. Hvis et medlem vil låne klubhuset kan dette kun ske, såfremt klubbens medlemmer er inviteret med. Dette forstået sådan, at udlånet kun kan ske til et arrangement, der er åbent for alle medlemmer. Hvis klubhuset lejes/lånes ud, påhviler al oprydning lejeren/låneren.

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer