KONTINGENT

Som medlem af Fredericia Triathlon Team kan man benytte sig af alle klubbens tilbud indenfor svømning, løbetræning, landevejscykling, MTB træning, cirkeltræning og spinning.

Det er ikke muligt at melde sig ind og kun betale for et af tilbuddene. Man betaler for den samlede pakke.

Som nyt medlem er man velkommen til at prøve at træne med et par gange for at se om klubbens tilbud passer en.

Kontingentet består af to dele. Et klubkontingent der fastsættes årligt på Fredericia Triathlon Teams generalforsamling og licens til Triatlon Danmark der fastsættes årligt på Triatlon Danmarks generalforsamling.
Licens til Triatlon Danmark stiger pr. 1/4 - 2024 med 75 kr./år.

Kontingenttyper:
Klubkontingent

Licens / Div. Kontingenter
I alt

Ungdomskontingent 0-14 år 500 kr./år 0 kr./år 500 kr./år
Juniorkontingent 15-17 år1.000 kr./år0 kr./år 1.000 kr./år
Seniorkontingent over 18 år 1.075 kr./år425 500 kr./år1.575 kr./år

Opdateret sidst 2/4-2024

Et seniorkontingent dækker et senior medlem og er inkl. egne og sammenbragte børn indtil de fylder 18 år og så længe at de bor på samme adresse.

Indmeldelse sker i Klubmodul, hvor du vælger ønsket kontingenttype. Betaling sker online via Dankortbetaling.

Kontingent er gældende 365 dage fra indmeldelsesdatoen. En kort periode før udløb af de 365 dage adviseres du om, at kontingentet fornys automatisk ved træk på dit dankort. Du kan så opsige dit kontingent ved at kontakte klubmodul ansvarlig (se mail nedenfor).

Licens og Diverse kontingenter dækker at klubben er medlem af Triathlon Danmark, DCU, DGI Sydøstjylland og Dansk Atletikforbund.

Spørgsmål og hjælp vedr. medlemsoprettelse, kontingenter, spørgsmål til klubmodul, licenser og lignende kontaktes vi på klubmodul@fredericiatriathlonteam.dk

Klubben

Har du spørgsmål vedr. udlevering af adgangschip/træningsarmbånd eller ønsker rundvisning i klubben kan du kontakte en af vore kontaktpersoner for nye medlemmer nedenfor:

• Charlotte Boye, charlotteboye74@gmail.com

Når man melder sig ind i klubben bliver man samtidigt automatisk medlem i Dansk Triathlon Forbund. Alle medlemmer i triathlonklubber skal være medlem af forbundet.

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer