Vintersolhvervsløbet 2023

Vi løber mod lysere tider.

Vintersolhvervsløbet, et løb, hvor der løbes fra solopgang til solnedgang.

Med start kl.08:45 og slut kl.15:49. Vi løber i 7 timer og 4 minutter... Hvis du vil... ;-)
2 ruter på hver 5 km.
Man løber det man kan og har lyst til, og bestemmer selv hvornår, så der er plads til ALLE !!!

Tidspunkt: Lørdag d. 16. december 2023

Tidspunkt: 08:45 – 15:49

Sted: Fredericia Triathlon Team, Vestre Ringvej 100, 7000 Fredericia
Startgebyr: Man betaler 3 kr. for hver tilbagelagt km, som går ubeskåret til Børn med Angst.

Der kan tilkøbes medalje for 20 kr./stk., for hhv. omgange, 1/2 Marathon, 1/1 Marathon, eller Ultra 50.

Ruterne: Link til google maps

Kom og deltag. Der er gratis kaffe og kage til alle deltagere.

For Klub 100 Marathon og Klub 100 Halv Marathon.

Her løbes der en fast rute, for hhv. Marathon og Halv Marathon, begge med start kl. 08:45.

Der må ikke afviges fra ruterne. Løberne er selv ansvarlig for at få målt deres sluttid. Uret må ikke stoppes undervejs, og urets autopause funktion skal være deaktiveret.

For Klub 100 Marathon skal der være minimum 3 løbere, der gennemfører løbet.

For klub 100 Halv Marathon, skal der være mindst 5 startende deltager, hvoraf minimum 3 løbere gennemfører løbet, eller 3 deltagere på Marathon, som gennemfører.

Tilmelding via sponsor@fredericiatriathlonteam.dk, Facebook eller på dagen.

Tilmeldingsliste

Tilgår...