Velkommen til Fredericia Triathlon Team

Fredericia Triathlon Team er en Triathlon klub for alle!

Drømmer du om at komme i bedre form, men mangler motivationen?

Gennemføre en Triathlon eller Duatlon?

Blive en bedre svømme?

Eller er målet et helt andet?

Som medlem i Fredericia Triathlon Team får du blandt andet:

Ekspertvejledning:
Vores klub ledes af erfarne triatleter og trænere, der brænder for at dele deres viden og give dig mulighed for at opnå dit personlige bedste. Uanset om du er en erfaren triatlet eller lige er begyndt, vil vores team være der for at støtte og motivere dig hvert skridt på vejen.

Omfattende træningsprogrammer:
Fra forfining af svømmeteknik til at mestre kunsten at skifte, tilbyder vi strukturerede træningsprogrammer, der henvender sig til alle færdighedsniveauer. Vores træningssessioner omfatter svømning, cykling og løb, hvilket sikrer, at du opbygger styrke, udholdenhed og færdigheder på tværs af alle discipliner.

Et levende fællesskab:
Når du slutter dig til vores triatlon-familie, bliver du en del af et imødekommende og støttende fællesskab. Træning med ligesindede fremmer kammeratskab, ansvarlighed og muligheden for at skabe varige venskaber.

Adgang til førsteklasses faciliteter:
Vores klub kan prale af adgang til topmoderne træningsfaciliteter, herunder eget motionsrum. I forbindelse med Fredericia Idrætscenter tilbyder klubben også: Indendørs 50 meter svømmehal, moderne Fitness center, spinning og meget mere.

I og omkring Fredericia er der velholdte cykelstier, velholdte MTB ruter og naturskønne løberuter i og omkring Fredericia og Lillebælt, hvor der også er mulighed for udendørs svømning om sommeren..

Træn i et miljø, der inspirerer dig til at skubbe dine grænser og overgå dine mål.

Deltag i arrangementer:
Vi opfordrer vores medlemmer til at deltage i forskellige triatlon-begivenheder, fra lokale løb til internationale konkurrencer.

At blive medlem af vores klub åbner døren til spændende muligheder for at teste dine evner og repræsentere vores hold med stolthed.

Sjove sociale aktiviteter:
Triatlon handler ikke kun om træning og løb. Vi arrangerer regelmæssige sociale sammenkomster og sjove aktiviteter, så du kan slappe af, fejre præstationer og opbygge meningsfulde forbindelser med andre atleter. Ved større arrangementer er der også mulighed for at komme “bag scenen” og deltage som hjælper - her kan nævnes Alt for Damerne løb, Ladies Mud Race eller Nordic Championship race.

Video fra klub turnering

Video fra Cross Duathlon turnering

Sådan kommer du i gang

Klar til at tage på denne ekstraordinære rejse?

Det er nemt at melde sig ind i vores triatlonklub!

Ræk ud: Du skal blot udfylde medlemsformularen nedenfor eller sende os en e-mail, hvor du udtrykker din interesse i at blive en del af vores fællesskab.

Velkomst:

Vi sørger for en varm velkomst til dig! Kontakt os gerne for at møde nuværende medlemmer, lære mere om vores klub og få svar på alle dine spørgsmål.

Du er ALTID velkommen til at deltage i en af klubbens fællestræninger, før du melder dig ind i klubben.

Vælg dit niveau: Uanset om du er en Ironman-udfordrer eller en nybegynder triatlet, har vi et sted til dig. Vores trænere vil guide dig til at vælge det træningsprogram, der passer til dine mål og evner.

Når du er klar, kan du hoppe direkte ind i triatlontræningens spændende verden med vores fantastiske hold ved din side.

Lad ikke denne mulighed gå fra dig! Tilmeld dig vores triatlonklub i dag og begiv dig ud på en uforglemmelig rejse med selvopdagelse, atletik og personlige triumfer. Sammen vil vi bryde grænser, skubbe grænser og fejre glæden ved triatlonsucces!

Kontakt os nu for at tage det første skridt!

## FORM:2 ##

Kontakt os - ny i klubben