KLUBTØJ

I Fredericia Triathlon Team har vi det Norske Trimtex som leverandør af vores klub tøj

Trimtex blev etableret af grundlægger Harald Augland i hans garage i Lillesand (Norge) i 1976. Forretningsidéen var produktion af overtræksdragter i egne klubfarver. De startede med at levere specialtøj til orienteringsmarkedet og den første o-dragt i specielt udviklet materiale blev lavet og siden har de leveret til flere af de bedste landshold inden for orienteringsløb. Efterfølgende har de slået sig fast på tøj til langrend og cykeltøj og senest fra 2011 også inden for triathlon sporten og i 2014 etableres Trimtex Danmark.

Trimtex har kunne levere et bredt sortiment inden for både løb, cykling og triathlon i både herre og dame modeller.

Der vil her på siden samt på facebook blive informeret når der er åben for bestilling. Vi forsøger at have den åbne to gange om året en i start efterår (oktober/november) med fokus på vinter og en i start forår (feb/marts) med fokus på sommer.

Ved spørgsmål kontakt gerne den tøjansvarlige fra bestyrelsen SE HER