Fredericia Triathlon Teams Klubmodul

Som det er berettet på klubbens og DTriFs hjemmesider i 2011, har DTriF ved ekstraordinær generalforsamling besluttet, at Forbundet og alle DTriF-medlemsklubber skal anvende Klubmodul til medlemsadministration.

For Fredericia Triathlon Teams betyder det, at vi har denne side på Klubmodul hvor vi indtil videre administrerer medlemmer og events i klubregi.

Alle triathlonklubber fik i september 2011 overført de medlemmer, der var registreret i Forbundets gamle system (onReg) til klubbernes nye klubmodul. Siden har Claus Christoffersen opdateret medlemmerne så alle klubbens medlemmer er registreret på Klubmodul. Klubmodul-ansvarlige har lovet at gøre en medlemsliste synlig inden 1. april 2012.

Din klubmodul profil

Alle medlemmer har fået en mail med brugernavn og adgangskode til Klubmodul. Ingen nuværende medlemmer må oprette en profil på Klubmodul, kun kommende medlemmer.

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer