Tildmelding til DM Cross duathlon
Tilmeldingsfrist er overskredet

Fredericia Triathlon Team byder velkommen til DM i Cross Duathlon den 11. november 2012.

Stævne under DTriF

Sted:                        Hannerup Engvej 1a, 7000 Fredericia.

Ved Fag og Firmas klubhus

Registrering:        Elite/Junior/Ungdom:        Kl. 0900-1000

Age Group/Åbenklasse:    KL. 1100-1230
                               Henvend dig i klubhuset.

Start:                     Elite/Junior/Ungdom:        Kl. 1030
                              Age Group/Åbenklasse:    Kl. 1300

Ruter:                  Junior/Ungdom:                  1,5 km løb – 5 km mtb - 1,5 km løb – 5 km mtb – 1,5 km løb.

Elite/AG/Åbenklasse:         3 km løb – 10 km mtb – 3 km løb – 10 km mtb – 3 km løb.

Løbe rute                                                              MTB rute

Forplejning:          Væskedepot i skiftezonen, samt frugt og væske, når du kommer i mål. Skal du brugedunke med

egen vand/energidrik, så sørg for at fylde dem op hjemmefra.

Regler:                    Stævnet bliver afviklet efter DTriF´s konkurrenceregler.

Eks. 5.2 Udstyr.

a)  Viii. Ved cross duathlon eller off road triathlonstævner må udelukkende mtb  anvendes.

f)   i. der må andvendes sko.

ii. det er tilladt at skifte hjul under konkurrencen, reservehjul skal anbringes i særlig

afmærket bås uden for skiftezonen på cykelruten.

Cross cykler må ikke bruges!!!!!

Præmier:               Der er pengepræmier til nr. 1, 2 og 3 hos henholdsvis herre og dame elite. Desuden vil

der være hædring af danmarksmestre i de forskellige klasser iht. DTriF´s regler.

1.       Præmie: Kr. 1000

2.       Præmie: Kr. 600

3.       Præmie: Kr. 400

Præmieoverrækkelse for alle starter ca. kl. 16.00 i klubhuset.

Startgebyr:            Ved tilmelding til og med 4. november 2012

Junior/ungdom:                    Kr. 150 + gebyr.

Elite/AG/Åbenklasse:         Kr. 200 + gebyr.

Tidtagning:            Der anvendes DTriF´s (Ultimate) tidtagninssystem. For at deltage skal man i

henhold til DTriF''''''''''''''''''''''''''''''''s konkurrenceregler have sin egen Champion Chip.

Tilmelding:            Tilmeld her eller http://fredericiatriathlonteam.klub-modul.dk/cms/EventOverview.aspx

Startlister:             Se her eller http://fredericiatriathlonteam.klub-modul.dk/cms/EventOverview.aspx

Tilmeldingsfrist: 4. november 2012 kl. 23.59 til ovenstående pris. Eftertilmelding til og med 8. november dobbelt pris. Fra d. 9.                   november til og med d. 10. november tredobbelt pris.

Licens:                     Husk at du skal have triathlonlicens for at kunne stille op til DM.

Sørg for at få det indløst hos din kasserer i din klub, inden tilmeldingen lukker.

Praktisk info:        Ved/I klubhuset er der mulighed for følgende:

-          Kiosksalg.

-          Parkering.

-          Omklædning og bad.

Forbehold:            Fredericia Triathlon Team forbeholder sig ret til aflysning af stævnet i tilfælde

af forhold, som gør det uforsvarligt at gennemføre.
                              Beslutning herom træffes af overdommeren.

Deltagelse sker på eget ansvar.

Vis hensyn til skovens øvrige gæster og beboere.

Vi glæder os til at se dig den 11. november i Hannerup skov, Fredericia.

Cross hilsner

Fredericia Triathlon Team.  /  www.fredericiatriathlonteam.dk

Kontakt person:                         Carsten Andersen                     e-mail: info@triathlonfredericia.dk

Overdommer                              ?????????